Úspěšný test silikonových lubrikačních gelů Pjur se silikonovými vibrátory SWAN!
Stále je opakováno „nepoužívat silikonové lubrikanty spolu se silikonovými erotickými pomůckami“. K tomuto tématu existuje mnoho názorů.
O tom, který je správný, se chtěli přesvědčit zástupci firem Pjur a BMS Factory – výrobce značky SWAN. Provedli proto obsáhlý test.
Sean Marshall, marketingový koordinátor BMS Factory z Kanady pro tento test vybral adekvátní produkt z vysoce hodnotné kolekce SWAN. Celkem byly provedeny tři testy se třemi nejprodávanějšími silikonovými lubrikanty Pjur: Pjur Original, Pjur Woman a Pjur Basic. Pro každý test byl použit obsah dvou balení každého jednotlivého lubrikantu, do kterého byl ponořen vibrátor SWAN. Ve všech třech testech byly vibrátory v lubrikantu nepřetržitě ponechány po dobu 3,5 měsíců. Po jejich vyjmutí a očištění byly intenzivně prozkoumány a nebyly zjištěny žádné změny v materiálu nebo tvaru. Saen Marshall k tomuto časově náročnému, ale usvědčujícímu testu řekl: „Naše testy byly časově velmi náročné, ale chtěli jsme si být jisti, že trvají dostatečně dlouho na to, aby se projevily jakékoli účinky. Výsledky těchto testů jsou více než pozitivní a lze bez obav říci, že znamenaly úspěch jak pro Pjur tak také pro BMS – distributory těchto kvalitativně vysoce hodnotných značek. Je zapotřebí upozornit na to, že tyto testy nebyly prováděny ve vědeckém prostředí a je samozřejmě na každém zákazníkovi samotném, zda bude používat silikonové lubrikanty, či nikoliv. Nicméně, tyto testy vydláždily cestu k profesionálnějším a vědečtějším testům do budoucna.“
Výsledek, který rozptýlil obavy mnoha uživatelů, za předpokladu, že si kupují a používají vysoce kvalitní materiály. K poškození materiálu, jak je slyšet znovu a znovu, může dojít kvůli nižší kvalitě výrobků. Alexander Gable, zakladatel a generální ředitel skupiny Pjur, řekl: „Kvalita převažuje ve všech sférách života. Levné výrobky jsou v konečném výsledku dražší než prvotřídní produkt, který má dlouhou životnost. Bez ohledu na design, zpracování a způsob prodeje. Škoda je, že se spousta obchodníků a spotřebitelů zapojuje do cenové války a nechají se zmást předčasně pronesenými falešnými výpověďmi.“
2012-04-03 11:59:42